Wednesday, November 14, 2007

saat seperti KEKURA...

" maaf..

tu la ayat pertama yg aku pikikan masa mememula aku nak tep ini blog.. aku tau pasti ramai yg kecewa blog aku xpenah update kebelakangan ni.. so aku mintak MAAP pada sume pemBLOG sekalian..


kat cni.. aku xmo cite ttg umah terbuke ke.. pinbol ke.. hapa ke.. tapi aku nak berkongsi ttg perasaan aku pagi nie tuk tatapan pemBLOG semua...


arinie aku rasa saat seperti kekura.. sungguh lambat masa berlalu.. sb aper?? xkan kowang xleh nak teka para pemBLOG sekalian.. huhuhu.. tu pon xtau.. nampak sangat IQ kowang sume rendah.. IQ aku ngan acap jerk yg tinggi :))


sb nyer??

esok jerkla aku sambong.. n esok jerkla aku bg jawapannyer.. bye.


p/s : aku nak tgk IQ kowang tinggi tak dapat teke tak..

8 comments:

wana said...

saat seperti KEKURA..??? :O
kekura ko nk besar ke ape ni =))

NAAK's said...

tu la psl kekura =))

ah mls mo pk >:P

wana said...

IQ ko tu rendah sbb tu mcm kekura =))

PenyeT said...

gh

PenyeT said...

nampaknyer sume xtau jawanpanyer :))

tunggu esok yerk =))

Daddy & Mummy said...

rupa saat seperti kura2 ker?? :P

mochitsuki said...

pemblog2.. hampeh jek ayat..

NAAK's said...

dah ari ni dah :-w ..

Semua Tentang Kita

About Me

Followers

Bual-bual