Wednesday, January 30, 2008

RUNSING..RUSHING..RUN SING !!

samekom sume pemBLOG pemBLOG sekalian alam
ri nie topik aku cukup mudah tuk korang paham
tp kalo korang xpaham gak xper la...
RUNSING..RUSHING..RUN SING :(
nie topik aku
aku paham situasi korang
nak buat camne kan..
dah xpaham.. reda jerkla..
IQ korang memang rendah huhuhu..




ujung bulan 2 nie
opis aku ada wat
kusus team building
lebe kurang cam pemliday
tp bezanye xleh arr bawak pemli
tu jerk..




prog nie buat kat telok rubiah..
nun kat ngan telok batik..
dekat ngan telok senangin..
dekat ngan umah tinie..
jauh cket ngan umah acap..
tp lagi jauh umah tisha..
huhuhu..




progrem ni buat kat tepi pantai..
best tegk tentatif prog die..
ade paintball..
ada snokling..
ade tresurhunT [ tul ke aku eje? ]
belasah jerkla.. wakakakaka




dok kat chalet..
tepi pantai..
khas tuk department aku je pegi..
ade mak2 org..
bapak2 org..
anak dare org.. =p~
sonok nyer nak pi nanti..








Tapi..










aku runsingkan satu mende jer!!
RUNSING..RUSHING..RUN SING !!
kalo pegi..
konpom aku akan mandi pantai nyer..
pas mandi pantai..
konpom kulit bersinar sinarnyer..
bersinar cam taya kete..
cam kerang bakar..
seminggu lepas tu aku nak nek pelamin plak..
camne nie??!!


uwaaaaaaaaaaaa...!! RUNNNNNNNSING!!



nak pegi.. xmo pegi..
nak pegi.. xmo pegi..
nak pegi.. xmo pegi..
nak pegi.. xmo pegi..
nak pegi.. xmo pegi..
nak pegi.. xmo pegi..



.. :'( :'( :'( :'( :'( :'( ..










10 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

biler ko nk g :-?

Oyin said...

xyah pegi laaa...
ko tu dh ler gelap...
nnti gi sana tmbh gelap lg...
kang nmpak gigi ngan mata jer [-(

-icha03- said...

muahahahah =)) nnt...sume nmpk nisa jek..x nmpk agus...

mochitsuki said...

hmm.. ko tau x GUs..
nenek aku cakap..
kalo darah manis..
xelok jalan jejauh..
sbb x tau ape akibat dia..
kalo buleh mintak dijauhkan..

GUs.. stop dulu la mende2 ni sme..
pentingkan ape yg penting dulu..
kalo takat nak gi pantai..
lepas kawen..
pi honeymoon sana..
pegi lelama pon xpe..
opis paham..

PenyeT said...

yelaa.. aku ikut nasehat klorang sume..

aku xjadi nak pegi.. thankz yerk bg pandangan.. lov u :X


tp kan.. membe opis aku sume tarik muke kat aku sbab aku xpegi :((
dorang kate xceria kalo aku xde... :-s

agak2 korang tul ke? kalo aku xde mmg xceria erk.. :-s

mochitsuki said...

a'ah aa GUS..
tade ko.. x besh.. :|
ade ko pon x besh.. :|

indai Melissa said...

ceria atau tak.. takyah pegi :-w degil tul [-(

PenyeT said...

gustussyela.. aku mmg xpegi la.. :(

tp.. uwaaaa :((

Unknown said...

hahahaha... teluk rubiah..dkat bebeno ler... tp elok ler kamu tak pegi agus.. xbaek..dh nak dkt ni ha... ko rehat2..kang xberseri rupa ko.. aku xdpt bygkan kalo ko bjemur..n jadik lbih gelap...urghhhhh :))

she said...

xde beza kot gus :D

Semua Tentang Kita

About Me

Followers

Bual-bual