Wednesday, March 5, 2008

beberapa hari lagi..

rinie dah masok hari rabu..
bermakne hanya tinggal 3 hari jerk lagi..
tuk aku menjadi suami..
tuk aku berkahwin..
pada org yg aku sayang sepenuh ati..
WAHDANIYA BINTI BUANG
bolehkah aku memikul T/jawab ini ??
bolehkan aku menjadi suami yg cinte sejati??
bolehkah aku menjadi suami yg jujur ??
bolehkah aku menjadi suami yg baik ??
bolehkah aku meninggalkan tabiat2 buruk aku ??
bolehkah ???
itu adalah persoalan2 utama yg tika mlm..
selalu bermain dlm pikiran aku..
aku cume berharap..
hati aku.. jiwa..
xkan berubah..
YA Allah bantula aku..!!
pagi nie aku ketahuan..
dier kemungkinan besar xdapat hadir ..
pada majlis aku..
aku sedeh..
aku mmg mengharap sangat die dtg!!
aku dh anggap die cam tokellen aku.. tp..
ermm.. dah la.. xmampu tuk aku berkate2 lagi..
harapan aku cume..
kawan2 aku sume berada disamping aku..
meraikan hari bahgia aku..
aku amat berharap.
-end-

10 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

Agus ke yg taip ni :|

sedihnyeee :(

AGus aku ade L-)

insyaallah..

spt yg kita plan smlm :>

kalo dier xdek.. ko jgn kecik ati ye..

dia bkn sengaja.. dia cuma xmampu..

jgn riso kami ade.. L-)

PenyeT said...

aku la yg taip napa?

ko heran yer :(

aku redha la shem.. tp aku xdpt sembunyikan ati aku yg kecewa .. tu je :(

chenta said...
This comment has been removed by the author.
-icha03- said...

cha mintak maaf

__MelD__ said...

don't worry.. you'll do good bro.. ;) believe in yourself and doa banyak2. semua org akan rasa camtu bila tempuh sesuatu yang baru.. but itulah di namakan cabaran hidup.. ;) you're a good fren.. a good person..and i'm sure you'll be a good husband/lover to your wife to be.. all the best!

PenyeT said...

icha.. agus maafkan icha.. w/pon ati ni berat menerime kenyataan itu..


D.. thankz.. sb bg kate2 perangsang :X
[ akan ku carik kamus tuk transelit kate2 mu itu :P ]

Es hash ei Ka Ei en said...

dodol agus ni wat malu student uitm je b-(

bia aku explain..xyah a crkamus =))

"jgn riso,abg akan berjaya buat yg terbaik..percaya pd diri n doa bebyk..blablabla..blabla...awak merupakan seorg kwn n insan yg baik.. dan sy pasti menjd somi/pecinta yg baik pd istri anda..slmt maju jaya! "

=))

Unknown said...

siap translate tuh....xtahan -=)) ..ko PA agus ke shemm... :))

mintak2 xda halangan aku nk g knduri agus neh... aka panther yg ku knal dolu lg :X

Ms Haslina said...

agus...sowy myself and cik abang -princexiii aka hendra x dapat dtg masa hari kenduri kao nanti...kami balik kg..pi ngundi..
padahal umah reen dekat jea nak pi tempat kenduri..
selamat semuanyer..amin

mochitsuki said...

tinie hampeh..
adess...

chem.. ko pon tersalah skali..
lawak aa korng..

Semua Tentang Kita

About Me

Followers

Bual-bual