Tuesday, April 15, 2008

SejenaK bersame PenyeT

wah lame betul xmenulis
aku pasti
mesti korang dh lupain aku kan
terserahla sapa yg pasan pasan la
apa erk aku nak cite
rasa kalo nak cite pulau
korang sume mesti dh tau kan
mesti dah bosan
kalo aku nak cite balik
so xmo la aku cite pulau detail
cite sesikit jerk..
KENANGAN TERINDAH DI TIOMAN
* Pesta menepong teloRkan kepala ADEBAYOR aka 2faz
* Sengatan Lebah yg durjana
* beach volleyball yg hapening
* sodoku yg tersungkur
* mandi bersame :">
* n off coz ngan membe2 sume yg pala giler2
* sayang korang sume :*
cite ttg kahwin pon cam dh xbest jerk
cam dh basi
sebulan berlalu
dh xsonok nak kongsi
walaupon hakikatnye aku rasa sonok sgt sb dh kawin ni
lebe bertanggung jawab ngeee..
ermm..
barusan tadi
aku jengok GoBLOG GoBLOg membe aku
satu satu aku belek
cam cam cite
SUKI
cite ttg perasaan cemburu
ntah paper arr
cemburu cemburu cemburu
tu ler pompuan
cube la sedetik kite cube percaye suami kite
susah ker..??
jgn cemburu itu memakan diri anda sendiri kelak
itu nasihat aku sebagai membe ;)
MOLi
alamak aiii..
shahdu giler aku baca.. sedeh!
kisah pemli die
xsangke membe aku sorang ni diperlakukan gitu
pada MOli aku nak ko kuat
sudah jgn dikenang peristiwe lame
pandang ke depan ok ;)
tentang edos aku no komen
SHEm
cam xmenarik jerk cite die..
kua soping.. cite boring :P
2 bintang jerk aku bg =))
arap2 ko jadi la ngan aki..
aku doa ngeee...
ICHA
aku terkejut..?!!
mane die pegi ?!!
aku xtau apa2 pon :'(
sejak akhir2 ni aku jarang lawat blog
so aku xtau cite pasal die
gi pon aku seminggu cuti minggu lepas
tau2 dorang sume kirim ole2
aku pon mau uwaaaa..!!
* budak2 vf ada xtvt futsal pon xde bitau.. xper2.. aku relex jer
* tunggu aku sms baru nak bitau :-"
* akibat menunjukkan kesan majuk .. boling pon aku xdtg :P
kla
tu jerk mau kongsi
lenkali kalo aku ade mut
aku tulis lagi erk
cau!!

15 comments:

mochitsuki said...

ape jek Agus..
hampeh toi..
sian CHEm karang banyak2..

Es hash ei Ka Ei en said...

mmg xbest pon cite aku sbb xdek cite psl dia ..
dia yg da ade dunia br.. xkn la aku nk kaco ..
xtvt boling n futsal sume de kat anosmen .. slh spe xbce??/
aku xsms org pon nk ajak .. naseb je la .. lgpon xkn la nk kaco org yg da berpunya kn.. mereka ade kehidupan lain..hakikat yg aku suda terima..dlu lain skang lain.. aku taw batas..xkn everytime de plan nk invite.. mo aku kena bambu dgn nisa ..

xpe la xkesah pon .. ape org nk pk .. aku lpe kwn ke ape ke..aku buat je ape aku rse perlu aku buat ..

keadaan mmg akn bubah ..xkn sme cam dlu.. itu aku dah set dlm mind sejak mereke² kawen ..

^ aku xdek pape dgn aki.. jgn doa yg xpatut .. dia punya gf ..kwn aku juge .. dak vf juge.. baik doakn mereka bahgia ..

^ aku ni single leh kua dgn spe aku suke .. tp aku taw batas.. asal bkn somi org .. aku xkesah .. lgpon bkn wat pape pon .. aku kn suke berkwn..

^ sorie .. aku ingin cr kegembiraan .. aku xleh tgu kwn lame saje.. sdgkn mereka mencipta bahgia mereka tanpa aku.. dan aku xbley biakn kwn baru begitu saje.. sbb mereka ade bile aku kehilangan kwn lame.. kalo org igt aku ..aku pasti igt org tu .. kalo org lpe aku kekdg aku ttp igt org itu..

ni la realiti .. *thing change!!!*

mochitsuki said...

ayok.. CHem da marah..
abes aa ko GUs..
ni kena undi masuk GUs..
leh x.. :))

PenyeT said...

alamak aii.. panjang nyer komen @-)

mara ke.. sori.. igt nak gurau2 jerk :-s

^ sorie .. aku ingin cr kegembiraan .. aku xleh tgu kwn lame saje.. sdgkn mereka mencipta bahgia mereka tanpa aku.. dan aku xbley biakn kwn baru begitu saje.. sbb mereka ade bile aku kehilangan kwn lame.. kalo org igt aku ..aku pasti igt org tu .. kalo org lpe aku kekdg aku ttp igt org itu..


terasa keilangan ker..? :-s aku xilanglaaa :((

sorilaa.. terasa lak die.. salu ok jerk :(


SUKI... camne aku nak undi masok.. penonton yg tentukan.. aku cume mengkritik jerk :((

mochitsuki said...

ye eh GUs..
sape penonton ni :-S

kambeng7 said...

hahhahhaha..shem ati tisu seketika atau mmg ati tisu..hahhahhaa..

Agus
tu la org kate.
mau gurau biar bertempat kan da kene..ayok..lantak..pandai-pandaila ko.

+ weh sejak bile lak shem ngan aki ne?? tak baik tau pitnah. shem kan ngan jimy? ngeh ngehheehe..ala shem bucuk wa gurau je beb. tak leh gurau dok surau.ooppss!!

ok last but not least
Chi jom kite tgk gaye mane agus mau pujuk..hahhahaha...

Peace!!

mochitsuki said...

mesti agus pujuk gaya..
au au.. mo pujuk..
"xkose nyah..".."auuuu"
hahahaa...

-icha03- said...

lawak la entry nih
pe jek agus
tu la..
tamo amek tau lg dah psl cha :-<
tau la sudah berpunye
huhuhuhuh

aniwei
bile mau jd daddy ??

kambeng7 said...

takla Chi.
Agus pujuk gaye Rajnikan!!
hahhahhaa...

PenyeT said...

ICha.. uwaaaa.. sad News.. nisa peyed mlm td.. nampaknye xdptla agus jd papa taun ni.. :(

tp agak pelik cket arr.. padahal tetiap mlm bermadu kasih slame sbulan napa xlekat erk..??!

ahaks!! sapa leh jawab :-s


SUki.. ne de au au ler b-( penonton ?? pembaca yg tiada name dlm penulisan aku kali ni la.. cth cam tinie.. intan.. yus.. bla bla bla.. pas undi masok shem blk weii :P


KAMbing ni.. tau gelak ejek aku blk jerk [-(
tu yg aku pelik tu shem berati tisu menjak due ni ngan aku..:-s
kowang pujukkan die tuk aku bole :D

erkk! shem ngan jimi erk?? patut pon die terasa sb aku xdtg besday jimi.. barula aku tau ngeee..
eceli byk sgt sb aku xdpt nak dtg tuk besday jimi.. anya suki ngan icha jerk yg tau masalah aku.. aku dh stori kat dorang smlm.. sb yg aku bgtau shem anya tuk menPSIKo die utk menutup sb yg lain yg lebe utame.. harap kamu paham..

pada SHEM pule.. jgn la mara lame2 saya enggak tau mau pujuk gimana.. nnt sya akan cube ubah care hidup saya blk setelah saya pulang ke umah mak saya kat sg buloh k :D
enggak lama.. sekitar 2 minggu jerk lagi.. ngeee..

maapkan aku..

nak nyanyi sket arr.. lagu khas .. for u !

waktu terasa semakin berlalu..
tinggalkan cerita tentang kita..
akan tiada kini tawamu..
tuk hapuskan semua sepi dihati..

ada cerita tentang aku dan dia..
dan kita bersama saat dulukala..
ada cerita tentang masa yang indah..
saat kita berduka saat kita tertawa..

teringat disaat kita tertawa bersama..
ceritakan semua tentang kita..

*damn sad lagi!

Es hash ei Ka Ei en said...

hutak ko nyanyi lagu ... b-(

:((

*ilang mud aku lg [-( *

Oyin said...

men entam jer dia kapel2 kn org [-(

mochitsuki said...

GUs.. cube lagi wei..
tuk jd daddy..
tu aa.. anak aku.. ko xmo cium..
kan susah mo lekat..
ape jek dia ni..

gaya rajhnikan ek..
mesti dia tunjuk tangan kat atas..
hait..
hahaha

-icha03- said...

agus
terus cuba
dan terus mencuba
yiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa

PenyeT said...

lete tau igt tak lete ke.. asik cube jerk :-<

Semua Tentang Kita

About Me

Followers

Bual-bual